vineri, 9 aprilie 2010

ce-am vazut in retrovizoare?... o pereche de chishoare!



Radu Badoiu (profu' ala de traieste intr-un lan de secara) ne-a dat fostilor cursanti Dalles o tema de vacanta, asta pana la inceperea noului curs de editare foto de la Dalles din 19 aprilie 2010 si care GARANTAT va fi foarte interesant, important si amuzant si unde lectori vor fi: Insusi (Radu)! Catalin Savulescu! si Luca Achim! - se pot enumera si de la coada spre inceput!
Cum ziceam, tema n-a fost grea, a fost imposibila, sa fotografiem ce vedem in oglinda retrovizoare a masinii,fara a calca pe cineva, a sifona masina, a busi obiectivul de ea etc... ceva interesant!
Astazi, la studioul domniilor lor ne-am prezentat cu "marfa" ... a mea poarta strampi galbeni.
Sus e o foto neprelucrata, jos alta decupata si colorata, sa-i spunem pretentios si exagerat editata.
A fost f.misto, profii ne-au mai zis niste secrete - mai de editare, mai de botez, mai de reportaj - ne-au dat cafea, apa si covrigi si mai ales incredere in noi!

2 comentarii:

  1. Periculoasa pozitia Danielei... vad ca se apropie amenintator din spate un taxi... tot galben. A scapat teafara? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @lav' :)) toata lumea m-a acuzat ca am furat startul folosind-o pe barbie drept "trecator intamplator"! GRESIT! mi-am aparat onoarea in fata intantei Radu, Catalin si Luca si am dovedit ca nu e Daniela. :D ... deci hotul neprins, fotograf de reportaj cinsiti :D
    ...
    ps. pt.tine un secret, ea e Lucky, o prietena!

    RăspundețiȘtergere