miercuri, 22 septembrie 2010

domnului radu badoiu, cu respect ... maxim


"Duminica dimineata mergem la fotografiat oameni din Bucuresti si la baut cafea … " a ordonat Radu Badoiu ... cum eu la ziua si ora comunicata eram putin .... pleeeccaatttaaa (nu dusa!) m-am hotarat sa-mi fac lectia de la distanta. Asta' si mane (suna a injuratura dar nu e!) si pomane voi pune foto cu italienii dintr-un orasel din nord ... mi-am facut tema, maestro!

aici am vrut sa fotografiez ragazza care dadea sms-uri, dar mi-a fugit obiectivul la "cicle" ei le zic "bici"...

intrebare pt radu badoiu, ce inseamna semnul acela si ce legatura are cu ragazza asta bella (italienii i-ar fi zis bella f... )?????

stau, beau espresso, citesc giornali ... adica o cam freaca italienii astia duminica dimineata si-n fiecare alt timp al saptamanii si al vietii lor. va urma .... maestro?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu