luni, 16 noiembrie 2009

aceeasi dimineata in parcul carol


13 comentarii:

  1. O fotografie care reda foarte bine atmosfera din dimineata de sambata. Ceata, lumini obscure si multa toamna. Frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. opaaaa... parca e altceva. de acord cu alex.
    ia si tu niste puncte, am vazut ca-ti plac: .....................................................................
    :)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa. editeaza cosul acela de gunoi.

    RăspundețiȘtergere
  4. DAaaa...:) frumoasa atmosfera!cum eu am fost doar duminica....ma bucur de sambata prin fotografiile voastre!

    RăspundețiȘtergere
  5. pot sa spun ca mie nu-mi place? unde e soare puternic acum e arsa! pare o zi frumoasa de toamna si era o dimineata rece de noiembrie etc.... (aoleooo puncteleeeeee)
    multumesc mult pt comentarii si vizita, va mai astept, cu prajiturele si suc de mere :)

    RăspundețiȘtergere
  6. manuela, trebuia s-o lasi si pe prima. mie imi placea mai mult (desi tind spre culori mai calde de obicei:)).mi se pare ca, asa cum zici si tu, aia era starea de atunci, nu intotdeauna mai cald inseamna mai frumos sau mai expresiv...

    RăspundețiȘtergere
  7. revin, cred ca am orbu gainilor, acu am vazut si originalul :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. peisajul este splendid
    faptul ca ai ars cerul nu este o problema deoarece apare pe o portiune foarte mica din fotogtarie si nu se se sizeaza, nu deranjeaza
    foarte frumoase mi se par deasemenea razele solare care sunt conturate de ceata aceea impunatoare
    felicitari

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumos, imi place fotografia ta!
    asa ca te rasplatesc in puncte si in veverite (pentru tine stocul e nelimitat si de veve si de ...)

    RăspundețiȘtergere