marți, 19 iunie 2012

problema existentiala, buna de dat la bac ...


pe o bucata din strada Pictor Verona, intr-o zi de duminica, ora 13.00 (numai buna de foto! :)) ) cate dslr-uri trec din ambele directii intr-o unitate de timp?
Avem: L=100 m; l=20 m si T=5 min.

In imagine sunt 35, nu va straduiti sa le numarati, dar nu este raspunsul corect. Trec mult mai multe, atatea ciuperci am reusit eu sa culeg. ... sunt atat de multe incat unii fotografi profesionisti dezvolta frustrari (am vazut eu si l-am si citit), unele organizatii fotografice se simt amenintate de invazia de fotografi nihilisti care le calca teritoriul Bucurestiului lor drag, altii isi inghesuie aparatul in tasca ingroziti ca sunt parte din fenomentul care se vrea eclatant, dar e - in realitate - globalizant.

Si acum sa rezolvam problema existentiala enentata mai sus: Ce ar fi purtat de gat, pe umar, in geanta dedicata, in pumn (asta chiar e fitza), cateodata si la ochi, cei 35 de posesori de DSL-uri surprinsi de mine, daca nu se inventa fotografia? ... Dar eu? cred ca o pana de scris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu