marți, 2 noiembrie 2010

ce toamna bogata .... la covrigarie!


pe strada mea sunt: o patiserie, o saormerie si o covrigarie, care-si disputa onest clientela, cozile nu-s prea mari dimineata, sunt duduite cochete care-si cumpara pateuri, sunt vanjosi care-si iau saorma de la prima ora si liceeni care se multumesc cu un covrig, probabil pentru a le ramane bani si de tigari. asa-i de ani de zile pe strada mea.
azi de dimineata, am observat ceva, putine fete pofticioase la strudele cu mere, niciun mancacios de lipie umpluta cu de toate si o imensa coada la covrigarie!
am trecut si pe seara, era intuneric afara si ceata deasa, la patiserie se spalau tavi, la saormerie era deschis pentru nimeni, si ... o imensa coada la covrigarie!
asa arata de astazi strada mea, o insiruire de oameni impietriti, un patiser, de oameni impietriti, o vanzatoare de la saormerie, de oameni impietriti ...toti la o imensa coada la covrigarie!

a venit toamna!
ce toamna bogata! in forme si culori, cu pietre cioplite de mana de om, cu bucle si umbre armonios rasucite, cum nu mai vezi decat in cuptorul de la covrigarie!
toamna sau foame sa fie?
si
Multumesc prietenilor Catalina si Marcel pentru ca m-au ajutat sa-mi exprim inspiratia din aceasta seara!

4 comentarii:

  1. Să înţeleg că eu şi cu Cătălina suntem la o coadă la covrigi? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) Marcel, haios esti zau! Nu exista blog pe care sa nu fii comentat si de pe urma caruia sa nu fii ramas cu un hohot de ras zgomotos de pe urma ta :)
    Manu... a venit intr-adevar foamea, cat despre toamna... e pe duca! Iarna e aici!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred ca avem de fapt fetze de fomisti, fie ca stam la coada la saorma sau covrigi .
    cred ca se trage de la pozitie,cum stam asa lipiti de statuie, sub influenta aurolacului parca :))

    RăspundețiȘtergere