joi, 21 ianuarie 2016

Wok, Wok, Heroina, pardon #eroina

Poate n-aş fi scris despre această „pesă” dacă n-ar fi fost contextul politic actual, în Republica Moldova este criză politică. Desigur că habar nu am ce-nseamnă asta, din două motive, pentru că nu ştiu în general ce este o criză politică, pentru că, de exemplu, am trecut prin cîteva în România în ultimii ani şi zău dacă am văzut vreo diferenţă faţă de perioadele stabile din punct de vedere politic, şi, al doilea motiv, habar n-am ce se-ntîmplă în Moldova.
Românii, mari patrioţi şi iubitori de neam (deci şi de moldoveni) tac mîlc, nicio vorbă, nici la teve, nici pe net, nici pe reţele de socializare, nici pe stradă, nici la serviciu, nici în bloc. Chitic. Ai spune că ţărişoara asta artificial creată s-ar afla la ani lumină de noi şi că orice s-ar petrece acolo ne-ar afecta mai puţin decît exploziile solare şi că locuitorii ei se-nrudesc mai curînd cu indienii cherokee decît cu noi. Rectific, dac-ar fi piei roşii am fi fraţi şi prin ei şi cu nord-americanii. Zici că-s pecenegi, atît de tare ne pasă de ei şi de viitorul lor.
Cam atît despre minunatul popor român, cel mai curajos dintre daco-geto-creştini şi despre înfloritoarea şi iubitoarea de fii, România, leagănul civilizaţiei minim europene, grădina Maicii Domnului, centrul energetic universal, portal şi tot aşa.
Ş-acum să cîntăm un cîntecel, glăsuit de Carlasdrims, cînd în română, cînd în engleză, dar continuu cu accent moldovinesc. Dacă melodia e amuzantă, spre hilară prin versuri, videoclipul e nerecomandat celor care vor să rămînă romantici d-ăia cu ciocolată, jacuzzi cu spume şi lenjerie din dantelă neagră pe sub fusta pînă la genunchi şi bluza cu mîneci lungi.

M-ai minţît cu vorbe’/ Mi-ai aflat secretele/ Şî ca un haţ ai intrat sub pelea mea/ Ştii de-o vreme fietile/ Fietile cochetile/ Nu mai pot, da’ tu da, sub pelea mea/ Şî ştii/ Eu ti rog sa nu ma faşi prostii/ Eu nu-s prost/ dar mă tiem cumva/ Di tini, di mini, di noi/ Pentru că tu ieşti sub pelea mea/ Wok, heroina/ Wok, Wok, heroina/ Wok, heroina mea. Pardon hop,#eroina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu